Kviečiame susipažinti su Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktorės D.Dargienės 2024 m. veiklos ataskaita. Įstaigos bendruomenė per 10 dienų (iki 2025-01-30) nuo ataskaitos paskelbimo, turi teisę pateikti pasiūlymus dėl jos vertinimo įstaigos tarybai. Pasiūlymus prašome siųsti įstaigos tarybos pirmininkei Aidai Šimaitienei el.paštu aidagusein@gmail.com
Vaikai į Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ priešmokyklinio ugdymo grupę priimami vadovaujantis „Priėmimo į Šiaulių miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo, bendrojo ugdymo programas ir į ikimokyklinio ugdymo mokyklas mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą tvarkos aprašą“, patvirtintą Šiaulių miesto savivaldybės tarybos 2024 m. gruodžio 19 d. sprendimu Nr. T-545.
Prašymai dėl priėmimo mokytis mokyklose pagal priešmokyklinio ugdymo programą naujai formuojamose klasėse teikiami internetu per e. sistemą balandžio 1-20 dienomis.
Tėvai (globėjai, rūpintojai), internetu teikdami prašymus dėl vaikų priėmimo mokytis pagal priešmokyklinio ugdymo programą, e. sistemoje: Prisijungti gali pasirinkti mokyklą, kurios aptarnaujamoje teritorijoje gyvena ir yra deklaravę gyvenamąją vietą (jei priskirta mokykla vykdo priešmokyklinio ugdymo programą) arba bet kurį Savivaldybės lopšelį-darželį, vykdantį priešmokyklinio ugdymo programą.
Asmenys, pageidaujantys atsiimti e. sistemoje patvirtintą prašymą ir pakartotinai teikti prašymą pagrindinio arba papildomo priėmimo metu į kitą darželį ar mokyklą, privalo el. paštu informuoti Švietimo skyrių apie apsisprendimą atsiimti patvirtintą prašymą ir nurodyti mokyklą, į kurią ketina teikti prašymą. Švietimo skyriaus darbuotojas, suderinęs su mokykla (-omis), e. sistemoje prašymą redaguos.
Prašymų, pateiktų į mokyklas pagal aptarnaujamą teritoriją (naujai formuojamus bendrosios paskirties klasių srautus), eilė e. sistemoje automatiniu būdu sudaroma pagal kriterijus:
pirmumo teise priimami įvaikinti vaikai, globotiniai, rūpintiniai (išskyrus atvejus, kai laikinoji globa nustatoma tėvų (globėjų, rūpintojų) prašymu);
pirmumo teise priimami vaikai, dėl įgimtų ar įgytų sutrikimų turintys didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių;
pirmumo teise priimami vaikai, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Savivaldybės suteiktame socialiniame būste;
pirmumo teise priimami vaikai, kurių broliai ir (ar) seserys (įbroliai ir (ar) įseserės) prašymo pateikimo metu jau mokosi pagal pradinio ir (ar) pagrindinio ugdymo programą toje mokykloje;
pirmumo teise priimami pedagoginių darbuotojų, dirbančių toje mokykloje, vaikai;
pirmumo teise priimami darbuotojų, kurie patenka į Savivaldybės tarybos sprendimu patvirtintą Trūkstamų specialistų pritraukimo į savivaldybės viešąsias ir biudžetines įstaigas programą, vaikai;
vaikai, ilgiausiai gyvenantys mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, ir kai jų gyvenamoji vieta deklaruota mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje; kai likusių mokymosi vietų yra mažiau nei vaikų, kurie ilgiausiai gyvena mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje su ta pačia deklaracijos data, pirmumas suteikiamas asmenims, kurie gyvena arčiausiai mokyklos einant pėsčiomis.
Pagrindinio priėmimo metu vaikai, gyvenantys mokyklos* aptarnaujamoje teritorijoje, ir kai jų gyvenamoji vieta deklaruota mokyklos aptarnaujamoje teritorijoje, tačiau dėl mokymosi vietų trūkumo nepatenkantys į teritorinę mokyklą, suderinus su prašymą pateikusiais tėvais (globėjais, rūpintojais), Savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus (toliau – Švietimo skyrius) nukreipiami į kitą artimiausią mokyklą, vykdančią tą pačią priešmokyklinio ugdymo programą ir turinčią laisvų mokymosi vietų, ir priimami į tas laisvas vietas pirmumo teise.
Apie prašymo patvirtinimą arba atšaukimą prašymą pateikusieji asmenys informuojami prašyme nurodytu el. pašto adresu.
*Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ aptarnaujama teritorija – visas Šiaulių miestas.
Plačiau apie priėmimą: https://www.siauliai.lt/page/view/228
Lapkričio 15 d. Vilniaus universiteto Šiaulių akademijoje vyko IV respublikinė ankstyvojo amžiaus vaikų ugdytojų metodinė-praktinė konferencija „Šiandienos vaikai – ateities visuomenė“, Organizatoriai – Šiaulių lopšeliai-darželiai „Vaikystė“, „Trys nykštukai“ ir Šiaulių švietimo kompetencijų centras.
Visiems susirinkusiems sveikinimo žodį sakė Šiaulių miesto savivaldybės Švietimo skyriaus vedėja Edita Minkuvienė. Aktualiomis temomis apie psichinę sveikatą, bendravimą ir bendradarbiavimą su tėvais dalinosi Šiaulių miesto savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos specialistė Asta Ivoškienė, VšĮ Dainų pirminės sveikatos priežiūros centro medicinos psichologė Agnė Kiudulė ir viešųjų ryšių specialistė Sonata Tenytė.
Konferencijoje aktualia tema „Ankstyvojo ugdymo turinio kaita: kokiems pokyčiams mus įkvepia Ikimokyklinio ugdymo programos gairės?“ dalijosi NŠA projekto „Ikimokyklinio ugdymo turinio kaita“ lektorės dr. Reda Ponelienė, Šiaulių lopšelio-darželio „Vaikystė“ direktorė ir Eglė Galkauskienė, Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui.
Mūsų įstaigą atstovavo ir patirtimi dalinosi gausus būrys mokytojų ir pagalbos vaikui specialistų:
Stendinius pranešimus parengė:
Ugdytinių mamos, IĮ „Linksmiausios šventės“ įkūrėjos, animatorės Monika Kairienė, Viktorija Lileikienė Ar šventės tik linksmybės? O gal tai paslėptas vaikų ugdymas".
Spalio 21 - 25 dienomis visi pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.
Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. Susitarkime dėl kokybiško Jūsų vaiko ugdymo ateinančiais mokslo metais.
Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo skambučiu.
Smaližiukai 069071497 mokytojos Rasa ir Gaiva;
Boružiukai 062313121 mokytojos Kristina ir Edita;
Mažyliai 063207780 mokytojos Virginija ir Dalia;
Pabiručiai 062577964 mokytojos Sandra ir Ingrida;
Linksmučiai 069070283 mokytojos Jolita ir Edita;
Nykštukai 060718183 mokytoja Milda;
Naminukai 063077355 mokytoja Daura;
Zuikučiai 063093801 mokytojos Vaiva ir Ingrida;
Kodėlčiukai 063091177 mokytojos Kristina ir Irma;
Spindulėliai 060606516 mokytojos Aida ir Dalia;
Smalsučiai 061125038 mokytojos Rūta ir Irma.
Logopedė Aistė l.d.trysnykstukai@gmail.com +37060128136
I, III, IV 7.00-12.40
II, V 7.00-16.30
Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810
I-IV 7.30-1630
V 7.30-13.30
Specialusis pedagogas Valdas Kančauskas kancauskas@gmail.com +37061021938
I, III, V 8.20 - 17.30
IV 8.20 - 15.50
Judesio korekcijos specialistė Viktorija viktorija121999@gmail.com +37069045474
I-IV 8.00-15.30
V 8.00-13.00
Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com +37067163984
I, II, III 8.00-17.00
IV 8.00-13.00
V 8.00-12.00
Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298
I - III 9.00-17.10
IV, V 9.00-15.00
Dar vienas eTwinning projektas
„Little Hands, Mega Structures!”
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė,
ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Irma Viliūnė
Spalio 7 d. „Kodėlčiukų“ grupės vaikai su ikimokyklinio ugdymo mokytojomis – Kristina Kalinauskiene ir Irma Viliūne - startavo naujame eTwinning tarptautinio bendradarbiavimo projekte „Little Hands, Mega Structures!”. Projekte iš viso dalyvauja 29 pedagogai iš 6 šalių - Portugalijos, Graikijos, Rumunijos, Lietuvos, Lenkijos ir Turkijos. Numatoma projekto pabaiga - 2025 m. gegužės mėn. 31 d.
Visą rugsėjo mėnesį vyko parengiamieji projekto darbai. Rugsėjo 23 d. ZOOM platformoje įvyko pirmasis nuotolinis projekto partnerių susitikimas. Jo metu projekto partneriai aptarė projekto įgyvendinimo planą, sutarė, kad kiekviena projekte dalyvaujanti įstaiga pristatys projektą savo mokinių tėvams ir gaus ugdytinių tėvų sutikimus, leidžiančius vaikams dalyvauti projekto veiklose. Rugsėjo pabaigoje projekto partneriai parengė apklausas mokytojams, mokiniams ir mokinių tėvams, kuriose buvo klausiama, ar dalyviai žino apie eTwinning programą; ar yra tekę dalyvauti tokioje programoje; kokia mokytojų ir tėvų nuomonė apie šios programos naudą vaikų ugdymui/si; ar savo namuose dalyviai rūšiuoja/ renka atliekas perdirbimui; kokie statiniai, jų nuomone, labiausiai domintų mažuosius projekto dalyvius ir kt.
Pirmąjį mokslo metų mėnesį projekto partneriai-pedagogai kūrė projektui logotipus bei plakatus, rengė projekte dalyvaujančių šalių, miestų ir mokyklų pristatymą bei išsirinko pirmąją „mega struktūrą“, su kuria mokiniai bus supažindinti.
Nuo spalio 7 d. iki spalio 11 d. vyko intensyvūs projekto logotipo ir projekto plakato rinkimai. Balsuoti galėjo projekte dalyvaujantys mokiniai ir jų tėveliai iš šešių šalių-partnerių. Mokytojos Kristinos Kalinauskienės kurtas logotipas pelnė daugiausia projekto dalyvių balsų bei simpatijų, todėl tapo nugalėtoju!
Projektas „Little Hands, Mega Structures!” – ekologinis projektas, skirtas stiprinti STEM dalykų integraciją į ugdomąjį procesą. Projekto metu mokiniai susipažins su tvarumo ir STEM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, matematikos) filosofijomis. STEM filosofija pagrįsta veikla padės mažiesiems lavinti kūrybiškumą, problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžius, leis sužinoti apie perdirbamų atliekų panaudojimo galimybes ir šio proceso naudą gamtai. Vaikai susipažins su įspūdingiausiais pasaulyje architektūriniais statiniais – bokštais, tiltais, istoriniais pastatais ir kt. - naudojant „zero-waste“ metodą. Ikoniškos pasaulio struktūros bus atgaivintos panaudojant perdirbimui tinkamas medžiagas ir prikeliant jas antram gyvenimui.
Tikime, kad projekto „Little Hands, Mega Structures!” mažieji dalyviai – tai būsimi architektai ir aplinkosaugininkai! Mokymasis, kaip mūsų vaikai gali apsaugoti gamtą ir atkurti pasaulį, bus didelis žingsnis tiek jiems, tiek mūsų planetai. Dideli pokyčiai prasideda nuo mažų širdelių!
Projekto komanda: https://www.youtube.com/watch?v=ocQA1Td76d4
Ieškome komandos pastiprinimo - statinių priežiūros darbininko. Dokumentai priimami iki rugpjūčio 30d.
Ieškome komandos pastiprinimo - ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo mokytojo. Kviečiame prisijungti!
Tarptautinis eTwinning projektas
“Recognize the good you in your heart and take action!”
(„Atpažink savyje gerumą ir imkis veiksmų!”)
Priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė
Emocinis raštingumas – tai gebėjimas atpažinti savo bei aplinkinių žmonių emocijas, jas kontroliuoti ir reikšti tinkamu būdu. Įgūdis pažvelgti į save, įsivardinti patiriamus jausmus ir juos priimti – būtinas gerai asmens savijautai. Savo emocijas prasčiau atpažįstantis žmogus gali jaustis nelaimingas santykiuose, užsisklęsti, mažiau bendrauti ir dažniau reikšti negatyvios vidinės būklės ženklus: naudoti sarkazmą, kalbėti atžagariai, atsiriboti nuo aplinkinių. Dėl emocinio raštingumo stokos gali būti sunkiau prisitaikyti prie reikšmingų gyvenimo pokyčių. Nuolat kintančiame pasaulyje šis gebėjimas turi milžinišką įtaką asmeninei savijautai ir psichikos sveikatos būklei. Todėl labai svarbu jau ikimokykliniame amžiuje kalbėti su vaikais apie emocijas, jų raišką, emocijų sukeltų jausmų atpažinimą bei gebėjimą kilusias emocijas suvaldyti.
Kad priešmokyklinukai į mokyklas išeitų emociškai išprusę, sausio mėnesį „Kodėlčiukų“ grupės vaikai su mokytoja metodininke Kristina Kalinauskiene prisijungė prie eTwinning tarptautinio bendradarbiavimo projekto ”Recognize the good you in your heart and take action!” (liet. „Atpažink savyje gerumą ir imkis veiksmų!”). Kiti projekto dalyviai – mokiniai ir mokytojai iš Turkijos, Rumunijos, Lenkijos ir Lietuvos.
Projekto tikslai – gilinti emocinio raštingumo žinias, lavinti gebėjimą atpažinti emocijas, įvardinti jas ir jas valdyti; užmegzti teigiamus ir palaikančius santykius su mokiniais, mokytojais ir bendraamžiais; užtikrinti, kad ugdytiniai jaustųsi laimingi savo ugdymo įstaigoje; skatinti mokinių pasitikėjimą savimi; ugdyti pagarbą sau ir kitam, savo ir kito poreikiams.
Projektas truko penkis mėnesius – nuo sausio iki gegužės mėn.
Sausio mėn. vyko parengiamieji projekto darbai - projekto partneriai turėjo parengti projekto planą, gauti ugdytinių tėvų sutikimus, kurie leidžia vaikams dalyvauti projekto veiklose, sukurti projekto logotipą ir plakatą, parengti projekte dalyvaujančių šalių, miestų ir mokyklų prisistatymą. Priešmokyklinio ugdymo grupės „Kodėlčiukai“ mokytojos metodininkės Kristinos Kalinauskienės sukurtas plakatas surinko didžiausią projekto dalyvių balsų skaičių ir tapo projekto plakatu.
Kadangi „eTwinning“ tarptautinio bendradarbiavimo projektų veiklos vyko internetinėje erdvėje, tai vasario mėnuo prasidėjo minint Saugesnio interneto dieną. Visi projekto dalyviai gavo užduotį – atkoduoti paruoštus plakatus, skatinančius padiskutuoti grupėse minėtąja tema.
Kitos vasario mėnesio veiklos buvo orientuotos į vaikų emocinę savijautą (jausmus), fizinę ir socialinę gerovę. Vaikai diskutavo apie jausmus, kada patys išgyvena panašias emocijas. Sužinojo, kad išjausti visokius jausmus yra normalu - tiek džiaugsmą, tiek liūdesį, tiek pasibjaurėjimą, tiek baimę, tiek pyktį. Svarbiausia, atpažinti, kuriuos jausmus išgyvenant jaučiamės nemaloniai ir mokėti sau padėti.
Su vaikais buvo kalbamasi apie tai, kas gali mums padėti pasijusti geriau. Vienas iš vaikų paminėtų geresnės savijautos būdų buvo sportas, pavyzdžiui, joga. Joga padeda žmogui nusiraminti, susikaupti, pasijusti geriau ir pažinti save.
Ugdytiniai dalinosi savo mintimis, kada jie gerai jaučiasi grupėje/ mokykloje: kai vaikai draugauja, kviečia žaisti kartu, šypsosi, dalinasi žaislais, apkabina, kalbasi, nesityčioja, neprasivardžiuoja. Gerai savijautai yra reikalingas malonus, betarpiškas tarpusavio bendravimas, kito priėmimas, išklausymas. Tad vaikai mokėsi kurti gerus tarpusavio santykius keisdamiesi draugystės apyrankėmis, kurias jie patys nupynė iš siūlų.
Kovo mėnesį skyrėme laiko knygų skaitymui, empatijos veikloms, fiziniam aktyvumui, bendravimui ir bendradarbiavimui.
Knygą į rankas dažniausiai paimame trokšdami malonumo ar žinių. Tačiau ši veikla naudinga ir mūsų emocinei savijautai, psichikos sveikatai. Tyrimai rodo, kad skaitymas didina empatiją, mažina streso lygį, gerina smegenų veiklą.
Fizinio aktyvumo veiklos vaikams ypač patinka. Judėdami jie ne tik gerai jaučiasi, bet ir mokosi bendrauti, bendradarbiauti, puoselėti vertybes. Tad vaikams buvo organizuojamos sporto veiklos, judrieji ir sportiniai žaidimai, estafetės.
Empatija yra gebėjimas suprasti ir suvokti kitų žmonių emocijas, jų požiūrius ir elgesį. Ji gali padėti mums kurti geresnius santykius su kitais žmonėmis ir dėl to jausti emocinį komfortą. Su vaikais diskutavome apie empatiją ir kuo ji svarbi, ieškojome empatiškumo pavyzdžių ir patys mokėmės būti empatiškais. Žiūrėjome video apie visame pasaulyje žinomą motyvatorių, gimusį be rankų ir be kojų (Nick Vujicic), tačiau gebėjusį mokykloje atsilaikyti prieš patyčias dėl to, kad atrodo kitaip nei visi žmonės, ir nepalūžti. Vaikai svarstė, kaip žmogus neturintis nei rankų, nei kojų gali valgyti, rašyti, piešti ir labai nustebo, kad garsusis motyvatorius net geba plaukti bei žaisti futbolą. Vaikams buvo pasiūlyta įsijausti į tokio žmogaus vaidmenį ir pabandyti ką nors nupiešti piešimo priemonę laikant burna arba kojų pirštais. Išbandę netradicines piešimo ir rašymo galimybes, vaikai padarė išvadą, kad tokie žmonės susiduria su begale sunkumų ir nepatogumų. Mūsų pareiga yra suprasti, padėti, nesityčioti ar neužgaulioti, o įsivaizduoti, kaip pats jaustumeisi būdamas tokio žmogaus vietoje.
Balandžio mėnesį skyrėme efektyviai komunikacijai, pykčio valdymui ir sveikai mitybai.
Žmonių komunikavimo būdai turi būti tinkami ir suprantami aplinkai. Efektyvi komunikacija lemia gerą emocinę savijautą, nes aktyvus ir empatiškas klausymasis yra toks pats svarbus, kaip kalbėjimas ir informacijos perdavimas. Kai žmogus žino ir jaučia, kad kitas jo klausosi, tada informaciją perteikia drąsiai, lengvai, paprastai, aiškiai. Ir atvirkščiai, kai žmogus kalba aiškiai, glaustai, įtaigiai - jo įdomu klausytis ir klausomasi aktyviai. Tad priešmokyklinukai mokėsi dirbti komandose, tarpusavyje bendraudami ir bendradarbiaudami atliko užduotis, kurias vėliau vieni kitiems pristatė, šitaip mokydamiesi efektyviai komunikuoti.
Kaip dažnai girdime suaugusiuosius sakant vaikams „Oi, kaip negražu pykti“, „Nėra čia dėl ko pykti“, „Negalima pykti“ ir pan. Anaiptol – pykti galima ir net reikia. Ši emocija pati savaime nėra bloga. Pasak psichologų, pyktis yra natūrali žmogaus emocija, kylanti, kai išgyvename tam tikrus jausmus: grėsmę, konfliktą, pažeminimą, patyčias, išdavystę ir kt. Vaikai (net ir naujagimiai) natūraliai jaučia pyktį, kai nepatenkinami poreikiai. Svarbiausia yra mokėti pyktį išreikšti arba jį suvaldyti. Su vaikais kalbėjomės apie pykčio emociją ir situacijas, kada ši emocija kyla, kokius signalus siunčia kūnas, kai esi supykęs. Diskutavome, kaip tinkamai elgtis supykus, kaip padėti sau pasijusti geriau (pvz., pripūsti ir susprogdinti balioną, nupiešti pyktį, nupieštą pykčio piešinį suplėšyti ir išmesti, ištrypti pyktį, lėtai suskaičiuoti pirmyn nuo 1 iki 10 ir atgal ir kt.), gaminome žaislą, skirtą pykčiui numalšinti.
Kartais žmonės neigiamas ir teigiamas emocijas išgyvena tiesiog valgydami. Tai vadinama emociniu valgymu. Vis dėl to, dažniausiai emocinis valgymas yra siejamas su neigiamomis emocijomis, o šį sutrikimą turintys žmonės siekia patirti geras emocijas, nusiraminti ir įveikti nuobodulį ar liūdesį. Deja, emocinis valgymas neišsprendžia emocinių problemų.
„Kodėlčiukų“ grupės vaikai diskutavo apie tai, kaip emocijos veikia mūsų mitybą ir kaip mityba veikia mūsų emocijas. Čia buvo puiki proga į projektą pakviesti ir ugdytinių tėvelius. Namuose vaikai su tėveliais kūrė „Sveiką lėkštę“: gamino patiekalus iš vaisių ir daržovių, fotografavo, o grupėje žiūrėdami nuotraukas aptarėme, kokias emocijas vaikams sukelia pačių ar grupės draugų sukurti „Sveikos lėkštės“ šedevrai.
Bendradarbiavimas su tėvais tuo nesibaigė. Balandžio 24 dieną Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ administracija suorganizavo nuotolinę paskaitą įstaigos bendruomenei „Vaikų pyktis ir agresija“. Paskaitos metu ugdytinių tėvai gilino žinias apie pykčio emociją ir jos suvaldymo būdus.
eTwinning projekto „Recognize the good you in your heart and take action!” tikslai pasiekti: ugdytiniai tapo emociškai raštingesni, atpažįsta emocijas, jų sukeltus jausmus, geba tinkamai į jas reaguoti, išjausti, suvaldyti, labiau pasitiki savimi, patiria empatiją ir patys stengiasi būti empatiški, yra atidesni ir dėmesingesni kitiems žmonėms, bando konstruktyviai spręsti problemas.
Projekto metu naudoti šie web2 įrankiai: Twinboard, ToonApp, Zoom, Docs.google, Google Forms, View.Genially, Anyflip, , Artsteps, Youtube, Canva, Padlet, PicCollage, YouCut, Chatgpt, Facebook, WhatsApp, Jigsawplanet, LearningApps, Wordwall.
Aktyviai vyko projekto sklaida – buvo informuoti grupės tėvai, informacija buvo paskelbta įstaigos Facebook profilyje, dalis projekto veiklų buvo pristatytos kovo 21 dieną, Šiaulių „Saulės“ pradinės mokyklos organizuotoje Tarptautinėje priešmokyklinio amžiaus vaikų ir pradinių klasių mokinių konferencijoje „Kartu auginame sveiką, aktyvią mokyklą“. Konferencijoje pranešimą „Kaip mes mokomės gyventi sveikai“ skaitė trys ugdytiniai iš „Kodėlčiukų“ grupės.
Projekte dalyvavusios priešmokyklinio ugdymo grupės „Kodėlčiukai“ galutinis projekto produktas – įkurta Nusiraminimo zona grupėje (žr. Nuotraukos).
Galutiniai projekto partnerių produktai – virtuali projekto akimirkų paroda ir projekto daina „We Shine Together“, sukurta naudojant DI (dirbtinį intelektą).
Nuoroda į galutinius projekto partnerių produktus:
Nuoroda į „Kodėlčiukų“ grupės projekto santrauką: https://www.youtube.com/shorts/s5U7mN1-M28
Ieškome komandos nario - ikimokyklinio ugdymo mokytojo. Sutartis neterminuota. Dokumentai priimami iki 2024-06-18.
Gegužės 27 - birželio 07 dienomis visi pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.
Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan.
Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo skambučiu.
Logopedė Aistė l.d.trysnykstukai@gmail.com +37060128136
Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810
Specialioji pedagogė Ieva Lebedevaitė ieva.lebedevaite@gmail.com +37064336592
Judesio korekcijos specialistė Viktorija viktorija121999@gmail.com +37069045474
Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com +37067163984
Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298