• Biudžetinė įstaiga
  • į. k. 190530088
  • Tilžės g. 41, Šiauliai
  • Pašto kodas: LT-78206
  • trysnykstukai@splius.lt
  • (841) 552354

Renginiai

Susitarkime

2024-10-16

Spalio 21 - 25 dienomis visi pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.

 

Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. Susitarkime dėl kokybiško Jūsų vaiko ugdymo ateinančiais mokslo metais.

 

Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo  skambučiu.

Smaližiukai 069071497 mokytojos Rasa ir Gaiva;

Boružiukai 062313121 mokytojos Kristina ir Edita;

Mažyliai 063207780 mokytojos Virginija ir Dalia;

Pabiručiai 062577964 mokytojos Sandra ir Ingrida;

Linksmučiai 069070283 mokytojos Jolita ir Edita;

Nykštukai 060718183 mokytoja Milda;

Naminukai 063077355 mokytoja Daura;

Zuikučiai 063093801 mokytojos Vaiva ir Ingrida;

Kodėlčiukai 063091177 mokytojos Kristina ir Irma;

Spindulėliai 060606516 mokytojos Aida ir Dalia;

Smalsučiai 061125038 mokytojos Rūta ir Irma.

 

Logopedė Aistė  l.d.trysnykstukai@gmail.com   +37060128136

                        I, III, IV 7.00-12.40

                        II, V 7.00-16.30

                     

 

Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810

                           I-IV 7.30-1630

                              V 7.30-13.30

 

Specialusis pedagogas Valdas Kančauskas kancauskas@gmail.com  +37061021938

                       I, III, V 8.20 - 17.30

                         IV 8.20 - 15.50

                       

Judesio korekcijos specialistė Viktorija  viktorija121999@gmail.com +37069045474

                               I-IV 8.00-15.30

                               V 8.00-13.00

 

Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com   +37067163984

            I, II, III 8.00-17.00

            IV 8.00-13.00

            V 8.00-12.00

 

Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298

             I - III 9.00-17.10

             IV, V 9.00-15.00

„Little Hands, Mega Structures!”

2024-10-15

Dar vienas eTwinning projektas

„Little Hands, Mega Structures!”

 

Ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė,

ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja Irma Viliūnė

 

    Spalio 7 d. „Kodėlčiukų“ grupės vaikai su ikimokyklinio ugdymo mokytojomis – Kristina Kalinauskiene ir Irma Viliūne - startavo naujame eTwinning tarptautinio bendradarbiavimo projekte „Little Hands, Mega Structures!”. Projekte iš viso dalyvauja 29 pedagogai iš 6 šalių - Portugalijos, Graikijos, Rumunijos, Lietuvos, Lenkijos ir Turkijos. Numatoma projekto pabaiga - 2025 m. gegužės mėn. 31 d.

    Visą rugsėjo mėnesį vyko parengiamieji projekto darbai. Rugsėjo 23 d. ZOOM platformoje įvyko pirmasis nuotolinis projekto partnerių susitikimas. Jo metu projekto partneriai aptarė projekto įgyvendinimo planą, sutarė, kad kiekviena projekte dalyvaujanti įstaiga pristatys projektą savo mokinių tėvams ir gaus ugdytinių tėvų sutikimus, leidžiančius vaikams dalyvauti projekto veiklose. Rugsėjo pabaigoje projekto partneriai parengė apklausas mokytojams, mokiniams ir mokinių tėvams, kuriose buvo klausiama, ar dalyviai žino apie eTwinning programą; ar yra tekę dalyvauti tokioje programoje; kokia mokytojų ir tėvų nuomonė apie šios programos naudą vaikų ugdymui/si; ar savo namuose dalyviai rūšiuoja/ renka atliekas perdirbimui; kokie statiniai, jų nuomone, labiausiai domintų mažuosius projekto dalyvius ir kt.   

    Pirmąjį mokslo metų mėnesį projekto partneriai-pedagogai kūrė projektui logotipus bei plakatus, rengė projekte dalyvaujančių šalių, miestų ir mokyklų pristatymą bei išsirinko pirmąją „mega struktūrą“, su kuria mokiniai bus supažindinti.

     Nuo spalio 7 d. iki spalio 11 d. vyko intensyvūs projekto logotipo ir projekto plakato rinkimai. Balsuoti galėjo projekte dalyvaujantys mokiniai ir jų tėveliai iš šešių šalių-partnerių. Mokytojos Kristinos Kalinauskienės kurtas logotipas pelnė daugiausia projekto dalyvių balsų bei simpatijų, todėl tapo nugalėtoju!

    Projektas „Little Hands, Mega Structures!” – ekologinis projektas, skirtas stiprinti STEM dalykų integraciją į ugdomąjį procesą. Projekto metu mokiniai susipažins su tvarumo ir STEM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, matematikos) filosofijomis. STEM filosofija pagrįsta veikla padės mažiesiems lavinti kūrybiškumą, problemų sprendimo ir kritinio mąstymo įgūdžius, leis sužinoti apie perdirbamų atliekų panaudojimo galimybes ir šio proceso naudą gamtai. Vaikai susipažins su įspūdingiausiais pasaulyje architektūriniais statiniais – bokštais, tiltais, istoriniais pastatais ir kt. - naudojant „zero-waste“ metodą. Ikoniškos pasaulio struktūros bus atgaivintos panaudojant perdirbimui tinkamas medžiagas ir prikeliant jas antram gyvenimui.

    Tikime, kad projekto „Little Hands, Mega Structures!” mažieji dalyviai – tai būsimi architektai ir aplinkosaugininkai! Mokymasis, kaip mūsų vaikai gali apsaugoti gamtą ir atkurti pasaulį, bus didelis žingsnis tiek jiems, tiek mūsų planetai. Dideli pokyčiai prasideda nuo mažų širdelių!

 

 Projekto komanda: https://www.youtube.com/watch?v=ocQA1Td76d4 

 

Ieškome komandos pastiprinimo

2024-09-26

Ieškome komandos pastiprinimo - ikimokyklinio ugdymo mokytojo.

Skelbimas

Ieškome komandos pastiprinimo

2024-08-26

Ieškome komandos pastiprinimo - specialaus pedagogo. Dokumentai priimami iki rugsėjo 09d.

 

Skelbimas

Ieškome komandos pastiprinimo

2024-08-20

Ieškome komandos pastiprinimo - statinių priežiūros darbininko. Dokumentai priimami iki rugpjūčio 30d.

Skelbimas

Ieškome komandos pastiprinimo

2024-07-15

Ieškome komandos pastiprinimo - ikimokyklinio/priešmokyklinio ugdymo mokytojo. Kviečiame prisijungti!

 

https://www.trysnykstukai.lt/uploads/240715045914.pdf

Tarptautinis eTwinning projektas

2024-06-12

Tarptautinis eTwinning projektas

“Recognize the good you in your heart and take action!”

(„Atpažink savyje gerumą ir imkis veiksmų!”)

 

Priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė

 

Emocinis raštingumas – tai gebėjimas atpažinti savo bei aplinkinių žmonių emocijas, jas kontroliuoti ir reikšti tinkamu būdu. Įgūdis pažvelgti į save, įsivardinti patiriamus jausmus ir juos priimti – būtinas gerai asmens savijautai. Savo emocijas prasčiau atpažįstantis žmogus gali jaustis nelaimingas santykiuose, užsisklęsti, mažiau bendrauti ir dažniau reikšti negatyvios vidinės būklės ženklus: naudoti sarkazmą, kalbėti atžagariai, atsiriboti nuo aplinkinių. Dėl emocinio raštingumo stokos gali būti sunkiau prisitaikyti prie reikšmingų gyvenimo pokyčių. Nuolat kintančiame pasaulyje šis gebėjimas turi milžinišką įtaką asmeninei savijautai ir psichikos sveikatos būklei. Todėl labai svarbu jau ikimokykliniame amžiuje kalbėti su vaikais apie emocijas, jų raišką, emocijų sukeltų jausmų atpažinimą bei gebėjimą kilusias emocijas suvaldyti.

Kad priešmokyklinukai į mokyklas išeitų emociškai išprusę, sausio mėnesį „Kodėlčiukų“ grupės vaikai su mokytoja metodininke Kristina Kalinauskiene prisijungė prie eTwinning tarptautinio bendradarbiavimo projekto ”Recognize the good you in your heart and take action!” (liet. „Atpažink savyje gerumą ir imkis veiksmų!”). Kiti projekto dalyviai – mokiniai ir mokytojai iš Turkijos, Rumunijos, Lenkijos ir Lietuvos.

Projekto tikslai – gilinti emocinio raštingumo žinias, lavinti gebėjimą atpažinti emocijas, įvardinti jas ir jas valdyti; užmegzti teigiamus ir palaikančius santykius su mokiniais, mokytojais ir bendraamžiais; užtikrinti, kad ugdytiniai jaustųsi laimingi savo ugdymo įstaigoje; skatinti mokinių pasitikėjimą savimi; ugdyti pagarbą sau ir kitam, savo ir kito poreikiams.

Projektas truko penkis mėnesius – nuo sausio iki gegužės mėn.

Sausio mėn. vyko parengiamieji projekto darbai - projekto partneriai turėjo parengti projekto planą, gauti ugdytinių tėvų sutikimus, kurie leidžia vaikams dalyvauti projekto veiklose, sukurti projekto logotipą ir plakatą, parengti projekte dalyvaujančių šalių, miestų ir mokyklų prisistatymą. Priešmokyklinio ugdymo grupės „Kodėlčiukai“ mokytojos metodininkės Kristinos Kalinauskienės sukurtas plakatas surinko didžiausią projekto dalyvių balsų skaičių ir tapo projekto plakatu.

Kadangi „eTwinning“ tarptautinio bendradarbiavimo projektų veiklos vyko internetinėje erdvėje, tai vasario mėnuo prasidėjo minint Saugesnio interneto dieną. Visi projekto dalyviai gavo užduotį – atkoduoti paruoštus plakatus, skatinančius padiskutuoti grupėse minėtąja tema.

Kitos vasario mėnesio veiklos buvo orientuotos į vaikų emocinę savijautą (jausmus), fizinę ir socialinę gerovę. Vaikai diskutavo apie jausmus, kada patys išgyvena panašias emocijas. Sužinojo, kad išjausti visokius jausmus yra normalu - tiek džiaugsmą, tiek liūdesį, tiek pasibjaurėjimą, tiek baimę, tiek pyktį. Svarbiausia, atpažinti, kuriuos jausmus išgyvenant jaučiamės nemaloniai ir mokėti sau padėti.

Su vaikais buvo kalbamasi apie tai, kas gali mums padėti pasijusti geriau. Vienas iš vaikų paminėtų geresnės savijautos būdų buvo sportas, pavyzdžiui, joga. Joga padeda žmogui nusiraminti, susikaupti, pasijusti geriau ir pažinti save.

Ugdytiniai dalinosi savo mintimis, kada jie gerai jaučiasi grupėje/ mokykloje: kai vaikai draugauja, kviečia žaisti kartu, šypsosi, dalinasi žaislais, apkabina, kalbasi, nesityčioja, neprasivardžiuoja. Gerai savijautai yra reikalingas malonus, betarpiškas tarpusavio bendravimas, kito priėmimas, išklausymas. Tad vaikai mokėsi kurti gerus tarpusavio santykius keisdamiesi draugystės apyrankėmis, kurias jie patys nupynė iš siūlų.

Kovo mėnesį skyrėme laiko knygų skaitymui, empatijos veikloms, fiziniam aktyvumui, bendravimui ir bendradarbiavimui.

Knygą į rankas dažniausiai paimame trokšdami malonumo ar žinių. Tačiau ši veikla naudinga ir mūsų emocinei savijautai, psichikos sveikatai. Tyrimai rodo, kad skaitymas didina empatiją, mažina streso lygį, gerina smegenų veiklą.

Fizinio aktyvumo veiklos vaikams ypač patinka. Judėdami jie ne tik gerai jaučiasi, bet ir mokosi bendrauti, bendradarbiauti, puoselėti vertybes. Tad vaikams buvo organizuojamos sporto veiklos, judrieji ir sportiniai žaidimai, estafetės.

Empatija yra gebėjimas suprasti ir suvokti kitų žmonių emocijas, jų požiūrius ir elgesį. Ji gali padėti mums kurti geresnius santykius su kitais žmonėmis ir dėl to jausti emocinį komfortą. Su vaikais diskutavome apie empatiją ir kuo ji svarbi, ieškojome empatiškumo pavyzdžių ir patys mokėmės būti empatiškais. Žiūrėjome video apie visame pasaulyje žinomą motyvatorių, gimusį be rankų ir be kojų (Nick Vujicic), tačiau gebėjusį mokykloje atsilaikyti prieš patyčias dėl to, kad atrodo kitaip nei visi žmonės, ir nepalūžti. Vaikai svarstė, kaip žmogus neturintis nei rankų, nei kojų gali valgyti, rašyti, piešti ir labai nustebo, kad garsusis motyvatorius net geba plaukti bei žaisti futbolą. Vaikams buvo pasiūlyta įsijausti į tokio žmogaus vaidmenį ir pabandyti ką nors nupiešti piešimo priemonę laikant burna arba kojų pirštais. Išbandę netradicines piešimo ir rašymo galimybes, vaikai padarė išvadą, kad tokie žmonės susiduria su begale sunkumų ir nepatogumų. Mūsų pareiga yra suprasti, padėti, nesityčioti ar neužgaulioti, o įsivaizduoti, kaip pats jaustumeisi būdamas tokio žmogaus vietoje.

Balandžio mėnesį skyrėme efektyviai komunikacijai, pykčio valdymui ir sveikai mitybai.

Žmonių komunikavimo būdai turi būti tinkami ir suprantami aplinkai. Efektyvi komunikacija lemia gerą emocinę savijautą, nes aktyvus ir empatiškas klausymasis yra toks pats svarbus, kaip kalbėjimas ir informacijos perdavimas. Kai žmogus žino ir jaučia, kad kitas jo klausosi, tada informaciją perteikia drąsiai, lengvai, paprastai, aiškiai. Ir atvirkščiai, kai žmogus kalba aiškiai, glaustai, įtaigiai - jo įdomu klausytis ir klausomasi aktyviai. Tad priešmokyklinukai mokėsi dirbti komandose, tarpusavyje bendraudami ir bendradarbiaudami atliko užduotis, kurias vėliau vieni kitiems pristatė, šitaip mokydamiesi efektyviai komunikuoti.

Kaip dažnai girdime suaugusiuosius sakant vaikams „Oi, kaip negražu pykti“, „Nėra čia dėl ko pykti“, „Negalima pykti“ ir pan. Anaiptol – pykti galima ir net reikia. Ši emocija pati savaime nėra bloga. Pasak psichologų, pyktis yra natūrali žmogaus emocija, kylanti, kai išgyvename tam tikrus jausmus: grėsmę, konfliktą, pažeminimą, patyčias, išdavystę ir kt. Vaikai (net ir naujagimiai) natūraliai jaučia pyktį, kai nepatenkinami poreikiai. Svarbiausia yra mokėti pyktį išreikšti arba jį suvaldyti. Su vaikais kalbėjomės apie pykčio emociją ir situacijas, kada ši emocija kyla, kokius signalus siunčia kūnas, kai esi supykęs. Diskutavome, kaip tinkamai elgtis supykus, kaip padėti sau pasijusti geriau (pvz., pripūsti ir susprogdinti balioną, nupiešti pyktį, nupieštą pykčio piešinį suplėšyti ir išmesti, ištrypti pyktį, lėtai suskaičiuoti pirmyn nuo 1 iki 10 ir atgal ir kt.), gaminome žaislą, skirtą pykčiui numalšinti.

Kartais žmonės neigiamas ir teigiamas emocijas išgyvena tiesiog valgydami. Tai vadinama emociniu valgymu. Vis dėl to, dažniausiai emocinis valgymas yra siejamas su neigiamomis emocijomis, o šį sutrikimą turintys žmonės siekia patirti geras emocijas, nusiraminti ir įveikti nuobodulį ar liūdesį. Deja, emocinis valgymas neišsprendžia emocinių problemų.

„Kodėlčiukų“ grupės vaikai diskutavo apie tai, kaip emocijos veikia mūsų mitybą ir kaip mityba veikia mūsų emocijas. Čia buvo puiki proga į projektą pakviesti ir ugdytinių tėvelius. Namuose vaikai su tėveliais kūrė „Sveiką lėkštę“: gamino patiekalus iš vaisių ir daržovių, fotografavo, o grupėje žiūrėdami nuotraukas aptarėme, kokias emocijas vaikams sukelia pačių ar grupės draugų sukurti „Sveikos lėkštės“ šedevrai.

Bendradarbiavimas su tėvais tuo nesibaigė. Balandžio 24 dieną Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ administracija suorganizavo nuotolinę paskaitą įstaigos bendruomenei „Vaikų pyktis ir agresija“. Paskaitos metu ugdytinių tėvai gilino žinias apie pykčio emociją ir jos suvaldymo būdus.

eTwinning  projekto „Recognize the good you in your heart and take action!” tikslai pasiekti: ugdytiniai tapo emociškai raštingesni, atpažįsta emocijas, jų sukeltus jausmus, geba tinkamai į jas reaguoti, išjausti, suvaldyti, labiau pasitiki savimi, patiria empatiją ir patys stengiasi būti empatiški, yra atidesni ir dėmesingesni kitiems žmonėms, bando konstruktyviai spręsti problemas.

Projekto metu naudoti šie web2 įrankiai: Twinboard, ToonApp, Zoom, Docs.google, Google Forms, View.Genially, Anyflip, , Artsteps, Youtube, Canva, Padlet, PicCollage, YouCut, Chatgpt, Facebook, WhatsApp, Jigsawplanet, LearningApps, Wordwall.

Aktyviai vyko projekto sklaida – buvo informuoti grupės tėvai, informacija buvo paskelbta įstaigos Facebook profilyje, dalis projekto veiklų buvo pristatytos kovo 21 dieną, Šiaulių „Saulės“ pradinės mokyklos organizuotoje Tarptautinėje priešmokyklinio amžiaus vaikų ir pradinių klasių mokinių konferencijoje „Kartu auginame sveiką, aktyvią mokyklą“. Konferencijoje pranešimą „Kaip mes mokomės gyventi sveikai“ skaitė trys ugdytiniai iš „Kodėlčiukų“ grupės.

Projekte dalyvavusios priešmokyklinio ugdymo grupės „Kodėlčiukai“ galutinis projekto produktas – įkurta Nusiraminimo zona grupėje (žr. Nuotraukos).

Galutiniai projekto partnerių produktai – virtuali projekto akimirkų paroda ir projekto daina „We Shine Together“, sukurta naudojant DI (dirbtinį intelektą).

 

 

Nuoroda į galutinius projekto partnerių produktus:

 

 

Nuoroda į „Kodėlčiukų“ grupės projekto santrauką: https://www.youtube.com/shorts/s5U7mN1-M28

Ieškome komandos pastiprinimo

2024-06-04

Ieškome komandos nario - ikimokyklinio ugdymo mokytojo. Sutartis neterminuota. Dokumentai priimami iki 2024-06-18.

 

Skelbimas

Kiek užaugome per metus?

2024-05-27

Gegužės 27 - birželio 07 dienomis visi pedagogai ir pagalbos mokiniui specialistai jums patogiu laiku ves individualius pokalbius.

 

Kartu su specialistais susitarkite abiems pusėms tinkančią datą ir skirkite laiko pokalbiui apie jūsų vaiko sveikatą, socialinę - emocinę būseną, pažangą, pasiekimus ir pan. 

 

Grupių mokytojos jūsų lauks sutartu laiku grupėse arba telefoniniu ar vaizdo  skambučiu.

 

Logopedė Aistė  l.d.trysnykstukai@gmail.com   +37060128136

 

Logopedė, spec.pedagogė Daiva daiva.silkyte@gmail.com +37062879810

 

Specialioji pedagogė Ieva Lebedevaitė ieva.lebedevaite@gmail.com  +37064336592

 

Judesio korekcijos specialistė Viktorija  viktorija121999@gmail.com +37069045474

 

Socialinė pedagogė Jurgita soctrysnykstukai@gmail.com   +37067163984

 

Meninio ugdymo mokytoja Ernesta ernestuxsb@gmail.com +37060531298

 

 

Informacija

2024-04-15

Dalinamės aktualia informacija.

Paminėjome svarbias Lietuvai šventes

2024-03-12

ŠIAULIŲ LOPŠELIS-DARŽELIS „TRYS NYKŠTUKAI“ PAMINĖJO SVARBIAS LIETUVAI ŠVENTES

 

Kovo 8-ąją Šiaulių lopšelis-darželis „Trys Nykštukai“ atšventė Lietuvos Nepriklausomybės Atkūrimo dieną. Šventės organizatorės, mokytojos – Daura Atgalainienė, Kristina Kalinauskienė, Ernesta Saveikienė,  Vaiva Rimkevičienė ir socialinė pedagogė Jurgita Žinevičienė - šią svarbią mūsų šaliai šventę nutarė švęsti kitaip - aktyviai, gamtos apsuptyje, orientacinio žygio forma.

Orientaciniame žygyje dalyvavo vyresnieji, t. y. 4-6 metų, vaikai. Žygio dalyviai, pasipuošę Lietuvos vėliavos spalvomis, nešini Trispalvėmis vėliavomis ir vėliavėlėmis, garsiai skambant  dainelėms apie tėvynę, rikiavosi iškilmingai eisenai. Visiems susirinkus sutartoje vietoje - kolona pajudėjo link šalia įstaigos įsikūrusio „Dainų“ parko, kur vaikų jau laukė penkios veiklų stotelės. Veiklų stotelėms atrasti buvo parengti žemėlapiai (žemėlapių autorė – ikimokyklinio mokytoja metodininkė Virginija Ženkuvienė).

Vadovaudamiesi žemėlapiais vaikai sudalyvavo orientaciniame žygyje ir atliko įvairias užduotis: ieškojo po QR kodais paslėptos Lietuvos vėliavos, o suradę – turėjo su ja nusifotografuoti; žaidė socialiniams įgūdžiams lavinti skirtą žaidimą "Perduok vėliavą"; priešmokyklinio amžiaus vaikai ant asfalto savarankiškai rašė arba kopijavo patriotinius žodžius, skirtus Lietuvai, o jaunesniojo amžiaus vaikai - piešė Lietuvos simbolius. Viena iš numatytų orientacinio žygio užduočių buvo 100-to žingsnių bėgimo trasa "Bėgu Lietuvai 2024". Ją įveikus reiškė, kad vaikai ir pedagogai sudalyvavo tarptautiniame projekte – pilietinėje iniciatyvoje, kurią organizavo kolegos iš Klaipėdos lopšelio-darželio „Rūta“.

Renginio kulminacija tapo vaikų išsvajotasis piknikas  - žygio dalyviai vaišinosi priešpiečiams skirtomis vaišėmis gryname ore.

Tuo tarpu lopšelio grupės Lietuvos Nepriklausomybės Atkūrimo dieną paminėjo įstaigos kieme. Vaikai ieškojo paslėptų Lietuvos vėliavos spalvų balionų, tapė/ štampavo savo „lietuvišką“ medį.

Prieš mėnesį Šiaulių lopšelis-darželis „Trys Nykštukai“ atšventė ir Lietuvos gimtadienį. Nuo vasario 16-osios iki kovo 11-osios dienos įstaigoje veikė vaikų piešinių paroda „Sveikinu Lietuvą“. Parodoje buvo galima ne tik apžiūrėti vaikų tapytus paveikslus, bet ir sužinoti, ko gimtadienio proga vaikai linki savo šaliai. Pavyzdžiui, priešmokyklinės grupės vaikai linkėjo, „Kad Lietuvoje nebūtų karo!“, „...kad jos žmonės būtų sveiki ir viskas būtų gerai!”, “Kad išsipildytų visi jos norai!”, “Kad visada būtume laisvi!”, “Kad Lietuva turėtų daug draugų!”, “Kad turėtų gražią gamtą ir ją saugotų!”, “Kad būtų saugi!”, “…kad visi ją mylėtų!”, “Kad visada Lietuvai pasisektų, jei būtų karas ar kažkokia problema!”.

Vasario 16-osios minėjimo–koncerto „vairas“ taip pat buvo atiduotas į vaikų rankas. Priešmokyklinio ugdymo grupės „Kodėlčiukai“ ugdytinės – Rugilė Andriekutė ir Vytautė Kalašaitytė – buvo renginio vedėjos-pranešėjos. Mergaitėms talkino grupės draugai – Liepa Dervinytė, Adomas Brasas, Majus Vytautas Vaišvila, Auksė Baranauskaitė, Saulė Baranauskaitė,  Adomas Kalvaitis, Jonas Mileška – deklamuodami Kęstučio Ivinskio ir Kazimieros Venskuvienės eiles. Tąkart šventėje skambėjo choro "Trys Nykštukai" dainos. Dainas apie Lietuvą traukė ir jaunesniojo amžiaus grupių vaikai. Elzė Rimdeikaitė  iš "Zuikučių" grupės išraiškingai padeklamavo Vytės Nemunėlio eilėraštį "Vytis ir trispalvė".

Renginio vedėjos-pranešėjos kvietė visus salėje garsiai skanduojant frazę "Su gimtadieniu, Lietuva!" pasveikinti mūsų šalį.

Kai renginio kūrėjais, koordinatoriais ir dalyviais tampa patys vaikai – šventė įgauna dar gilesnę prasmę. Renginio idėjos sumanytojos – priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Kristina Kalinauskienė ir meninio ugdymo mokytoja Ernesta Saveikienė.

 

Kristina Kalinauskienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys Nykštukai“ priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

 

Daura Atgalainienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys Nykštukai“ ikimokyklinio ugdymo vyresnioji mokytoja

 

Vaiva Rimkevičienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys Nykštukai“ ikimokyklinio ugdymo mokytoja

 

Ernesta Saveikienė,

Šiaulių lopšelio-darželio „Trys Nykštukai“ meninio ugdymo mokytoja,

 

 Jurgita Žinevičienė, Šiaulių lopšelio-darželio „Trys Nykštukai“ socialinė pedagogė

Direktorės D.Dargienės ataskaita

2024-01-19

Kviečiame susipažinti su Šiaulių lopšelio-darželio „Trys nykštukai“ direktorės D.Dargienės 2023 m. veiklos ataskaita. Įstaigos bendruomenė per 10 dienų (iki 2024-01-29) nuo ataskaitos paskelbimo, turi teisę pateikti pasiūlymus dėl jos vertinimo įstaigos tarybai. Pasiūlymus prašome siųsti įstaigos tarybos pirmininkui Emiliui Dikšui el.paštu emilisdi@gmail.com 

 

 

Ataskaita